دوربین های مداربسته امنیتی برای کسب وکار های کوچک 2020 - الکاو 1400

دوربین های مداربسته امنیتی برای کسب وکار های کوچک ۲۰۲۰

دوربین-مدار-بسته-برای-کارخانه-منزل-دامداری
مدت زمان مطالعه : 5 دقیقه

دوربین های امنیتی مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک

آیا به دنبال دوربین های امنیتی مقرون به صرفه برای کسب و کار کوچک خود هستید؟ شرط می بندم که شما هم می دانید امنیت مردم و دارایی ها چقدر مهم است و به همین دلیل است که اینجا هستید. دوربین های امنیتی قطعاً می توانند به شما در جهت پیشگیری از جرم و تامین امنیت کمک کنند.

آبراهام مزلو (Abraham Maslow) روانشناس مشهوری بود که تئوری سلسله مراتب نیازهای انسانی را ارائه داد. وی در این نظریه، ایمنی و امنیت را در بین پنج نیاز برتر و اصلی برای ایجاد انگیزه در انسان قرار داد. بدون ایمنی و امنیت در زندگی، انسان نمی تواند تمام توان خود را بکار گیرد. به همین دلیل مهم است که کسب و کار خود را ایمن نگه دارید.

چرا باید روی دوربین های امنیتی سرمایه گذاری کنید؟

بشر طی دو دهه گذشته به تدریج تکامل یافته است. پیشرفت در طی دو دهه گذشته بیشتر از قبل به نظر می رسد. این تحول منجر به افزایش امکانات تکنولوژی شده و همچنین به حل بسیاری از مشکلات انسانی برای آسان تر کردن زندگی کمک کرده است.

با تمام این پیشرفت، بدیهی است که عوارض جانبی نیز دارد. مطالعات نشان داده است که میزان جرم و جنایات نیز طی دو دهه گذشته افزایش یافته است.

دوربین های امنیتی به جلوگیری از وقوع جرم کمک می کنند

جنایاتی از قبیل سرقت، خشونت با اسلحه و آزار و اذیت در زندگی روزانه اتفاق می افتد. این امر به این دلیل است که مردم هنوز از گزینه های امنیتی موجود برای ایجاد امنیت خود آگاه نیستند.

درست است که در مقیاس بزرگتر، وظیفه دولت است که شهر و کشور را ایمن سازد. این امر می تواند با تنظیم قوانین عادلانه و حبس برای مجرمان صورت بگیرد که از جنایات بعدی پیشگیری باشد. اما برای اینکه مردم را به طور کامل مراقبت کنیم، باید نقش خود را نیز به صورت جداگانه برای امنیت ایفا کنیم. ما می توانیم بیشترین ایمنی را برای دارایی های خود داشته باشیم و در نتیجه تهدیدهای جنایتکاران را کاهش دهیم.

دوربین های امنیتی مناسب را انتخاب کنید

انواع متداول تجهیزات امنیتی موجود در این روزها شامل نصب دوربین مدار بسته، نصب سیم خاردارهای متصل به برق، درب ورودی با حافظ امنیتی، استفاده از گاوصندوق های مقاوم و راه اندازی سیستم های هشدار دهنده در کل ساختمان است. در حالی که همه این موارد مهم هستند و می توانند برای اطمینان جهت امنیت شما انجام شوند.

دوربین های امنیتی که کیفیت فیلمبرداری خوبی دارند از مهمترین تجهیزات حفاظتی است. دلیل این امر ساده است: این دوربین ها می تواند به دستگیری و شناسایی افراد در فعالیت های جنایی کمک کند. در این دوربین ها تشخیص چهره بسیار اهمیت دارد.

این دوربین ها همچنین می تواند در مورد چگونگی سرقت و عبور از سایر تجهیزات امنیتی ایده ای را ارائه دهد.که این می تواند به نصب بهتر این تجهیزات در آینده کمک کند. فناوری جدید باعث افزایش رقابت در این صنعت شده است که باعث شده دستگاه های حفاظتی درجه یک با قیمت مناسب و معقول ساخته شود.

دوربین های امنیتی مقرون به صرفه – اقتصادی

سیستم های امنیتی مقرون به صرفه ای وجود دارند که دارای یک سیستم نصب ساده اند و برای کسب و کارهای کوچک مناسب هستند. تعداد زیادی از دوربین های امنیتی و گزینه های متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

امروزه انواع مختلفی از دوربین های امنیتی مقرون به صرفه وجود دارد. در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع دوربین های امنیتی:

برخی از نسخه های جدیدتر دوربین های امنیتی شامل دوربین های امنیتی کنترل از راه دور هستند که با کمک یک ریموت می توانند کنترل شده جابجا شوند.

شرکت ها نسخه های دوربین های امنیتی متنوعی را برای شرایط مختلف دارند.

به عنوان مثال، در مکان های با گرد و غبار زیاد، دوربین امنیتی وجود دارد که توانایی تمیز کردن خود را دارد. برای تاریکی در شب، دوربین امنیتی وجود دارد که نور را در معرض دید قرار می دهد و همه چیز را برای دیدن مشخص می کند.

در مکان های پرخطر مانند بانک ها، دوربین های امنیتی وجود دارند که قادر به تمرکز بر روی چهره افراد هستند و از شناخت کامل فرد اطمینان خاطر می دهند.

فن آوری جدید دوربین های امنیتی به منظور ایجاد امنیت بهتر امکان شناسایی حرکت و تشخیص اشیاء پنهان را فراهم کرده است.

در زیر برخی از انواع مختلف دوربین های امنیتی مقرون به صرفه که این روزها در بازار موجود هستند آورده شده است:

۱ – دوربین امنیتی دام (Dome)

یک دوربین، لنز و یک پوشش گنبدی برای تشکیل یک دوربین Dome ترکیب شده اند. همه این اجزاء در یک محفظه گنبدی شکل وجود دارند.

مهمترین فواید این نوع دوربین ها، امکان کار در محیط های با گرد و غبار بالاست. همچنین ظاهر مینیمالیستی و زیبایی خاصی را دارند.

۲ – دوربین امنیتی  PTZ

یک دوربین PTZ به اپراتور امکان می دهد دوربین را مطابق میل خود حرکت ، زوم و زاویه دار کند. این دوربین از یک ریموت کنترل از راه دور برخوردار است که امکان کنترل کامل دوربین را فراهم می کند. از طریق دوربین PTZ می توان بر روی نقاط خاص مورد نظر تمرکز کرد و همچنین حرکت اتومبیل ها را نیز ردیابی کرد.

۳ – دوربین امنیتی Bullet

یک دوربین بالت (Bullet) به دلیل شکل ظاهری استوانه ای به این نام شناخته شده است. در این محظه استوانه ای، دوربین، لنز و پوشش قرار داده شده است.

دوربین داخل بدنه اصلی محکم می شود که نیاز به تعمیر و سرویس دهی را به حداقل می رساند.  این نوع دوربین ها معمولاً شامل کیفیت خوب در شرایط کم نور و همچنین لیزر IR هستند.

۴ –  دوربین امنیتی  IP

ویژگی اصلی دوربین IP انتقال سیگنال های دیجیتال از طریق اینترنت است. دوربین امنیتی IP وضوح بهتری و رابط کاربر پسندی را به شما رائه می دهد. این دوربین ها دارای رزولوشن گسترده ای هستند که از VGA شروع شده و به بیش از ۲۹ مگاپیکسل می رسند.

۵ –  دوربین امنیتی حرارتی

بله، دوربین های حرارتی نیز اکنون مقرون به صرفه هستند … دقیقاً همانطور که از نام این دستگاه پیداست، یک دوربین امنیتی حرارتی از کمک تصاویر حرارتی برای تهیه نقشه های گرمایی استفاده می کند. مکانیسم کلی شامل استفاده از گرما به منظور تمایز اشیاء است. این دوربین ها می توانند در تشخیص موارد غیرقانونی و همچنین حرکات غیرمعمول کمک کنند.

۶ – دوربین IP بی سیم (Wireless)

تنها تفاوت عمده این دوربین ها با دوربین های IP معمولی عدم وجود سیم کشی است. دوربین های بی سیم به راحتی امکان نصب و تنظیم دارند به این معنا که بتوان آنها را به به راحتی جابجا کرد.

این دوربین ها حتی در موارد بل نور کم نیز قادر به تشخیص حرکت و ضبط  تصاویر کاملاً واضح هستند.

۷ – دوربین های صوتی هوشمند

این دوربین ها از طریق دستورات صوتی قابلیت کنترل دارند. علاوه بر این، بسته به نوع کاربردی که دوربین برای آن استفاده می شود، می توانند به گزینه های بیشتری جهت شخصی سازی مجهز شوند.

۸ –  دوربین ۴G-LTE

دوربین های ۴G-LTE حتی در صورت عدم وجود اتصال به اینترنت فعال هستند و می توانند کار کنند. تمام آنچه آنها نیاز دارند یک سیم کارت است که درون دوربین نصب شده است و از طریق دستگاه دیگری که سیگنال ها را دریافت می کند کار می کند.

این دوربین ها در استفاده مداوم بسیار مناسب هستند زیرا به اتصال اینترنت بستگی ندارد. نرم افزار با کلیه دوربین های امنیتی ارائه شده است که قابلیت کاربرپسند و دسترسی بهتر را فراهم می کند. این نرم افزار دارای قابلیتی است که نظارت را حتی از مسافت های دورتر امکان پذیر می کند.

مطالب مرتبط : ۷ راه مقابله با سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی